lieve allemaal - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van joke ruijter - WaarBenJij.nu lieve allemaal - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van joke ruijter - WaarBenJij.nu

lieve allemaal

Blijf op de hoogte en volg joke

30 Januari 2015 | Nederland, Purmerend

Lieve allemaal. Alweer een jaar geleden dat ik jullie schreef, maar nu ga ik jullie weer stalken hoor . Mijn spullen liggen klaar en nu nog even het gebruikelijke afwegen. Natuurlijk kan het niet allemaal mee. Van de vliegmaatschappij mag ik 37 kilo,van mijzelf. ???????
Zoals jullie allemaal weten, ga ik de eerste 3 weken met Paul en de organisatie Djoser daarna 5 weken alleen met mijn boeken en series natuurlijk. En niet te vergeten mijn beste vriend de fles (stroh-rum). We worden dit jaar vergezeld met een tablet inplaats van mijn laptop dus of alles goed komt?
Ik wens jullie een fijne winter hier. Ik spreek jullie weer in het zonnetjedaar . X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Purmerend

India 2015

Heerlijk weg

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

Echt vakantie

16 Februari 2015

Onderweg

13 Februari 2015

Paradijs

12 Februari 2015

Verboden................

08 Februari 2015

Rituelen
joke

Actief sinds 25 Feb. 2014
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 10745

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 28 Maart 2015

India 2015

24 Februari 2014 - 29 April 2014

curacau

Landen bezocht: